ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

BERBELAH BAHAGI

SWATARI OR D'COLOUR'Z

haiyaa , nak join mana 1 ni for citrawarna , swatari or d'colour'z . hmm ! serabut nak pikir mana 1 nak join . setengah membe suruh join swatari and setengah lagi suruh join d'colour'z . kalau join swatari just pegang prop aje and kalau join d'colour'z punye dance . lagi best d'colour'z . tapi disebabkan mas student swatari rasa macam berbelah bahagi pulak nak pergi mana 1 . nanti takot cikgu swatari ingat mas ni ape pulak kalau join d'colour'z . haih ! macam mana ehh ? d'colour'z nak pakai orang ramai . siapa mas nak ajak ehh ?