ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

HAIR BRAID



LIKE IT ~~ 

who can's help me ? pleaseeeee . i wants this hair , hmm :( ibuu bantu anis . nak sangat sangat buat rambut macam ni . ibu busy tu sebab nak suruh ibu buatkan kene tunggu hari yang betul2 ibu free baru ibu buat . hmm  kalau free pun make sure kan betul2 free baru ibu buatkan :( kawan i siti pandai buatkan , dia cakap kalau nak buat datang laa rumah heeee :P siti you boleh tolong i kan ? buatkan ehh , nanti i kasi upah ok gemokkkk :) i sett kan masa nanti i datang rumah you okay . LOVEYOUUU :)))))