ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

saya rindu awak panggil saya BABYTOKK :(



Ape yg i buat perangainyee tokk , sekarang ni siapa yang buat masalah ? TOKKkan , kalau tokk tak dgn G tak jadi macam ni laa tokk !! faham lah sikit . I GIRLFRIEND YOU laa sayang , please faham i tokk . walaupun you bawa i lepak dgn G tu and kiterang duduk serumah dgn dia , tak semestinya i tak fikir lain pasal you and dia sebab dia tu J***** laa sayang . kalau GEGIRL memang i daa terajang you laa kan :) heehhe , you daa honest dgn i face to face ok , you gentle sgt tadi and sweet sangat i tgk you pujuk i tadi , dalam hati i memang '' waa , kau pujuk aku bestnyeee '' tapi tak semestinya i terus cair 100% ok . NO NO NO , doublechickenmcdeluxe dulu baru ok :) ehehhe .

#MCD dulu baru i cair 100% , ILOVEYOUUU MUAHHHCHIESSS :*