ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

IEKAAAAAAA ily ♥

                                     




sumpah rinduuuuuu gilaaa dengan IEKA AMANI , daa 4tahun tak lepak sama then kiterang keluar tadi . hangout ngn CHA SUE aku yang gemok . kalau tak kiterang NAIK CAB aje tadi , yang si sue ni boleh pancing mak dia nak kunci kereta nak amek kasut padahal kiterang boleh BANTAI bawa lari kerata . ahahha :) memang SETAN laa kiterang ni .


then kiterang pergi amk ieka and membe dia<ANNA> budak penara . 1st time aku kawan dgn budak penara , ahaha :) sbb aku taBERMINAT NAK BERKAWAN DGN BUDAK PENARA . eheh :P  . mula mula kiterang pergi KARAOKE then pergi makan dekat ani soup . PERGGGH ! sedap uhh soup dia . daging dia punn lembut aje :)

jalan jalan punya jalan macam nak pecah otak daa aku duduk dalam kereta uhhh , yang si ieka pulak bawa camera boleh bantai pulak tak bawa memory , huhh memang pisang laaa kan kamera tak ade . aku pulak memang GILAA bergamba :) ehehhe , nak jadi MODEL laaa katakan . ahahah :P BERANGAN

maybe sabtu depan , after balek kerja dalam pukul 2 macam tuu terus pergi swimming dekat rumah ieka . lama daa aku tak swimming , heee :P minggu depan aku nak swimm puas puas . THANKS IEKA PAYUNG KITERANG SEMUA DARI ATAS SAMPAI BAWA :) sayang kau doe ieka . next time mas pulak BELANJA ieka pulak ok babeyyy <3