ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

SEDIH :'(


Gf : Kita main satu game nak tak?

Bf : Game apa?

Gf : Macam ni, esok awak tak payah contact saya. Maksudnya tak payah text or call or apa-apa yang berkaitan ok. Saya pun buat macam tu jugak dekat awak ok? Kita tengok siapa yang menang.

Bf : Okay ! Esoknya, si Bf terpaksa lah menahan rindu dekat si Gf. Mengenangkan yang ni satu permintaan si Gf, si Bf cuba kuatkan hati. Keesokkan harinya, si Bf call si Gf. Tapi tak dijawab.  So si Bf pegi lah ke rumah si Gf dia. Di luar rumah, ramai orang. Dia mula rasa pelik dan tertanya-tanya, dan terus masuk ke dalam rumah. Sekujur tubuh terbaring kaku ditengah rumah. Dan tubuh itu adalah jasad si Gf yang sudah meninggal dunia.

Lalu, mak si Gf pun bagi surat yang ditulis oleh Si Gf dekat si BF.


Surat yang bertulis :  Sayang , semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya kan kan. Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya. Saya sayang awak sangat-sangat. I Will Miss You