ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

SEDIHHHHHHHHHHHH :( rinnduuu diaaaaa


FUCK OFF laa perempuan yang tak reti hargai kawan yang baru kenal . 1st day jumpa tak pernah kenal langsung daa keluarkan duit untuk dia . datang rumah lepak kedai makan daa payung dia macam macam sampaikan dia nak balek rumah duit CAB punn AKU bagi juga tapi DIA tak pernah langsung nak ingat dekat aku ! aku banyak kali tegur dia dalam FB ni tak ade respons langsung dari dulu . SHIT LAAA WEH !! aku bukan nak UNGKIT tapi sakit hati sampaikan aku tegur kau palau macam aku ni daa mati !!
 ·  · 54 minutes ago

  • YouMimiey CandyZu Lihana Looi and Amirull Ambry like this.

    • Miey Kriket Tu la baik sgt lg ngan org baru kenal....kan dh kena.sabo je la ea mas....
      50 minutes ago · 

    • Mas Anizan Jaafar heee ♥ panas uhh hati . kita ingat dia , dia buat kita macam kita ni daa mati
      42 minutes ago · 

    • Hashim Tusta Wat bodoh sudeh...yg hang dok pie baek sangat kat dye wat pew..
      14 minutes ago ·  ·  1 person

    • Mas Anizan Jaafar sebabbbbbbbbbbbbbb dua dua baik time tuuu .
      14 minutes ago · 

    • Mas Anizan Jaafar ahahah :)
      14 minutes ago · 

    • Hashim Tusta Skunk nie lepas kan diri kite lu dek oiii...kite wat baek kat owg ape yg kite dpt 0 taw...ade kala patut ade kala tak patot..tgk ape dah jady skunk..tak pasal2 kite dah mengate dye...
      11 minutes ago · 

    • Mas Anizan Jaafar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :) tak mengata . bagi tahu aje . tegur dia pun tak ade tindak balas langsung . post laa dekat wall :)
      6 minutes ago ·