ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

TOLONG MEMAHAMI I YOU ♥ DEDEK

                                                


SAYANG , kalau sy menangis kerana awk, janganlah awak membiarkan sy menangis keseorangan. Beradalah disisi saya , menemani saya , kerana saya lah yang akan setia dengan awk sehingga akhir hayat awk.


SAYANG , kalau sy menangis kerana awk, janganlah awk meninggalkan saya selagi sy masih memerlukan awk. Kerana awk akan merosakkan hidup sy.

SAYANG , jangan pernah mengungkapkan rasa cinta awk kepada sy selagi awk belum benar-benar yakin dan sedia untuk bercinta. Kerana awk hanya akan membuatkan sy menangis dan sengsara...Mudah bagi seorang perempuan untuk berpura-pura melupakan cinta lamanya terutama cinta pertama, tetapi bukan mudah untuk membuang parut dalam jiwanya...

SAYANG . kalo sayang terbace nota nie saya nak awk paham erti hidup saya bile saya tak ada dengan awk . Fikirkan Kerana suatu hari nanti , Ianya mungkin terlalu lambat untuk menyesal , Atau terlalu lambat untuk mengucapkan “maafkan saya…”