ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

11.11.11 untill 13.11.11


11.11.11 , masdiana & hadzrul nizam selamat dihijab kabulkan :) heee . diorang sudah disahkan . alhamdulillah . so sekarang me daa ade ABANG IPARRR . hee iloveyouuuuuu <3 aku daaa ade abang . yeahhhhhh 


ILOVEYOUUUUUSOMUCHHHH <3



nilaaa malam berinainyeee , me and all family pakai jubah :) smart gituuuu . ehhe . pengantin pulak pakaian melaka , ahahah :) tengok laa pengantin lelaki tuuu kene pakai jubahhh , wawahwaaa :P malam tuuu memang syok gilaaaaaa dengan bunga api klcc batt punyee and mercun papan daaa berapa paapan tah ayah pasang , memang syokkk gilaaa malam tuuuu , mee happy gila wooo . yelaaakan 1st time kakak kahwin . ahaha , OVER GITUUU OHH AKU NI :)


♥ loveyou EPOLY & ELANYY ♥
HAA , orang tengah busyyyy aku kene jaga diorang ni . naseb baik diorang ok rapat dengan aku . heee , nak pergi toilet laaa nak lolipop laaa nak ni tu laaa . ahahhah aku layan ajelaaa. . heheh :) tapi memang syok layan family diorang ni semua . besttt  doooo <3



ahhaa , nak menyanyi tapi suara tak sedap :) heee , enjoy saja ajelaaakannn . daa memang kaki karok kannn . ahhah :) tapi slek owner karoke ni tak best langsunggggggggggg . tak puas karokk



haaa , ni ibu & ayah mas pulak . syokk berduet haaa :) ahahahh , diorang happy sangat sebab anak -1 kan yang kahwin . lagipunnn kiterang 1family ni memang HANTU KAROKKKK :p ahahah . ENJOYYYYYYYYYY <3


FINALLY , inilah 1 family aku . waaaaaa :) ayah daa ade partner baru . ahahahah . HAPPYYYYYYY GILAAAAAAAAAAAAAAA <3 iloveyousomuchhhhhhh