ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

SWATARI @ PakNgah Production Sdn Bhd

                                                             
                            I WANT TO JOIN YOUR CLUB NEXT YEAR , i coming babe :)  


uuwaaaaa , mahu join ini group maa . tapi tahun depan baru boleh join ini club . tak ape tak ape , wa boleh tunggu sampai JANUARI'2012 :) wa memang banyak suka ini menari woo . wa memang minat dari dulu . itu sebab wa cari tempat menari , NOW wa sudah jumpa ini tempat , wa cuma tunggu itu masa pendaftaran saja . ahhaha :)

SEMALAM , mas chatting dengan budak swatari . mas tanye macam macam pasal club swatari ni , then dia cakap daftar bulan january ''don't be late'' . maybe pay the registration in 80 or 50 , like that ! every month  basic dance untill bulan 10 dapat 'SIJIL PENILAIAN ASAS' selesai semua ni baru join CORE GROUP , wowww best gilaaaa . seriusly , i want to join this club . arrggghhh ! EXCITED GILAAA laa beb :* awwww