ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

tadi i ade EXAM JOGET , alhamdulillah i boleh buat semua item and cikgu komen i 'i ni ok but jgn band sangat , just band 25 aje' hee , okay cikgu mas akan try yang bagus lagi . Next week daa masuk ZAPIN pulak , haiyaaa :) senyum ajelaaaaa . 

Habis EXAM tadi i dgn budak2 yang dekat atas ni skali2 cikgu lari pergi KAROKE , sampaikan cikgu sanggup ponteng class kanak kanak :P ahhaha , cikgu ina cikgu inaa . memang sporting gilaaa laaa cikgu inaa ni , best kawan dengan diaaaa . btw thanks ok kak inaa belanja kiterang tadi . hee :) best best