ILOVEYOUU ♥♥♥

Daisypath Anniversary tickers
♥THE OWNER THIS BLOG♥
Hello , I'm Mas Anizan bt. Jaafar . When im crying just trying to make me cold because I want to always be happy and make me forget the problems. I want to be strong and brave to face all the trials to come♥

SHIT !

kau yang start IM cari pasal dengan aku dulu then cakap aku yang mula dulu . kau panggil kawan kawan kau semua then masok dalam comment 'BAKE UP' kau semua . yee memang patut diorang 'BAKE UP' kau tapi hal ni aku dengan kau kan ? kau LELAKI cari pasal pulak dengan PEREMPUAN so kau tak ade perasan segan ke ape ke weh !! aku REMOVE kau bukan sebab aku TAKOT dengan kau . TIDAK PERNAH SEKALI PUN !! ''KALAU AKU PENGECUT TAK REPLY SEMUA AKU POST POST KAU.'' aku terasa bodohlah sangat layan kau sebab kau ni 'entahlah' macam ape tah dengan perempuan pun nak cari pasal then panggil ramai2 kawan kau kutuk aku sekali . tak macam BODOH ke macam tuu . ahah :P 

#KALAU KAU TAK START IM AKU BENDE NI TAK AKAN JADI WEH